.
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kaunter Tambah Posting V3

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next
AuthorMessage
hydar
Bintara Kanan


Posts : 737
Join date : 22/06/2009
Location : shah alam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 6:15 pm

eh baru pasan choco dah jd mod. haha. choco comel lah(ni mengampu jugak ni). ahha
Back to top Go down
eddy8075
Support Crew
Support Crew


Posts : 971
Join date : 03/02/2010
Age : 29
Location : shah alam-k.lumpur

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 6:51 pm

law rputation tggi, smpai hjg tahun dpt pape x?
cth helmet khi ke, baju givi ke,..
Back to top Go down
kudaunismall
Laskar Kelas II


Posts : 937
Join date : 02/06/2009
Age : 28
Location : Bandar Baru Bangi

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 7:22 pm

dapat helmet casey stoner.. dalam mimpilahhh.... hehe..
Back to top Go down
chocolate
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 3215
Join date : 22/03/2009
Age : 30
Location : terengganu,bangi,kuala lumpur

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 7:25 pm

nak mansuh?cadangan sdh lama diforwardkan kpd admin

helmet casey stoner? aku nak helmet valentino rossi gothic black,cun seyyyy

hydar nak raih undi? alalala cumey cumey nyer,eeeeee(sambil cubit ngan goyang2 pipi kiri knn) <-- pengaruh chang

_________________
i'am wearing a poker face,until when can i hold it?...


Last edited by chocolate on Mon Mar 08, 2010 7:40 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : do u smellllllllll,when the fiber is rentung....)
Back to top Go down
komi
Bintara Muda


Posts : 593
Join date : 14/09/2009
Age : 30
Location : Bukit Katil, Melaka

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 8:26 pm

choco leh open table la tt jumaat ni.....dh naik pgkat kan
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 8:42 pm

mod baru msti kne open table
Back to top Go down
hydar
Bintara Kanan


Posts : 737
Join date : 22/06/2009
Location : shah alam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 9:03 pm

sy setuju utk itu.! choco nk ice blended cappucino Wink
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 9:08 pm

eh...apsal reputation ak trun smpai negative ni??? huhuhu
Back to top Go down
hydar
Bintara Kanan


Posts : 737
Join date : 22/06/2009
Location : shah alam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 9:13 pm

buat donno je bro. tk penting lah sume tu. tk tolak duit dlm akaun kau pun. haha Wink
Back to top Go down
oliey2u
Kadet


Posts : 1433
Join date : 13/09/2009
Age : 28
Location : Seksyen 7 SHah alam & Kelate

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 11:22 pm

mmg ade org yg slelau tekan2..tekan post aku kt page 14...lebih byk negative dr positive,,,sape tekan..hanya moderator yg tau....aku pom kena tolak byk..

reputationn xpenting..jnji kite epy n enjoy time kuar ramai2...
Back to top Go down
oliey2u
Kadet


Posts : 1433
Join date : 13/09/2009
Age : 28
Location : Seksyen 7 SHah alam & Kelate

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Mon Mar 08, 2010 11:23 pm

hydar wrote:
eh baru pasan choco dah jd mod. haha. choco comel lah(ni mengampu jugak ni). ahha

steady choco!
Back to top Go down
eddy8075
Support Crew
Support Crew


Posts : 971
Join date : 03/02/2010
Age : 29
Location : shah alam-k.lumpur

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 10:43 am

a'ah pe ade hal,
rptation xpnting pon..
yg aku taw aku syg forum ni
bnyk ilmu + kwn aku dpt
Back to top Go down
hydar
Bintara Kanan


Posts : 737
Join date : 22/06/2009
Location : shah alam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 11:16 am

eddy8075 wrote:
a'ah pe ade hal,
rptation xpnting pon..
yg aku taw aku syg forum ni
bnyk ilmu + kwn aku dpt

contohi lah eddy Wink
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 12:22 pm

aper la yg korang bebel nih hah....

nie kan kawasan tuk kenaikan pangkat...........

posting ler yg best2 skit.....

nie sume nak luah perasan cam bebudak laa plak hadoiiiii......

_________________
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 2:30 pm

kah kah kah... padan muke korang dah kene marah ngan abg maz....
Back to top Go down
eddy8075
Support Crew
Support Crew


Posts : 971
Join date : 03/02/2010
Age : 29
Location : shah alam-k.lumpur

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 2:45 pm

maafkn sy abg mazakim..
Back to top Go down
oliey2u
Kadet


Posts : 1433
Join date : 13/09/2009
Age : 28
Location : Seksyen 7 SHah alam & Kelate

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 2:50 pm

mazakim2.....dak2 mmg gitu...hahah


wei..jom ar..semua masuk aloi balik wehh.....bosan da sport rim...hahaha
Back to top Go down
amex
Laskar Kelas II


Posts : 806
Join date : 10/07/2009
Location : kepala batas n seberang jaya

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 3:52 pm

jom tukar....
jom pakat pakai rim lidi + tubeless + taya kecik =
apa barang spot rim....
Back to top Go down
oddysee11
Laskar Kelas I


Posts : 113
Join date : 08/02/2010
Age : 30
Location : Ipoh

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 4:22 pm

oliey2u wrote:
mazakim2.....dak2 mmg gitu...hahah


wei..jom ar..semua masuk aloi balik wehh.....bosan da sport rim...hahaha

bgs mu olie...hok rb 3 btg mu tolak ko ak...amcm..hahaha
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 4:55 pm

Main bola dalam kapal terbang






Ada 26 orang gila, mereka mahu diuji kesihatan mentalnya di Amerika.

Mereka diangkut menggunakan pesawat Hercules yang besar!

Sewaktu di udara,orang- orang gila itu bising kerana bermain bola di
dalam pesawat. Si kapten marah dan menyuruh co-pilot untuk menenangkan
mereka.

"Hoi! Bising la korang ni! Jangan maen bola di dalam pesawat, bahaya! bentak co-pilot kepada orang-orang gila.

Akhirnya situasi menjadi tenang. Tapi lama-lama si kapten curiga karena
situasinya terlalu tenang. Dia menyuruh lagi co-pilotnya untuk cek ke
belakang.

Ketika co-pilot datang, dia terkejut setengah hidup! (setengah mati
juga, sama aja kan ). Orang gilanya tinggal empat orang! "Hei, ! Kenapa
tinggal berempat? Yang lain ke mana?"

"Abisnya tak boleh main bola di dalam kapal. Mereka jadi main bola di luar.."

"Hah?! tapi, kenapa korang ada di dalam?"

"Kan kitaorang pemain simpanan!"

huhuhu
Back to top Go down
oliey2u
Kadet


Posts : 1433
Join date : 13/09/2009
Age : 28
Location : Seksyen 7 SHah alam & Kelate

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Tue Mar 09, 2010 5:55 pm

haha...cite nie byk versi kn...org ckp pramugari yg suh.,.bleh diam x..kalau nk bising2...gi maen luar...p2 pakak terjun..hahhaha
Back to top Go down
hidup_sihat
Laskar Kanan


Posts : 222
Join date : 03/11/2009
Age : 28
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Wed Mar 10, 2010 4:35 am

layan tengok bola sambil makan megi panas2. pergh.
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Wed Mar 10, 2010 5:36 pm

10 Keburukan Coke...Cubalah!!!
Cubalah terai dan buktikan secara saintifik.


10 kebaikan air Coke Cola

satu_duo menulis - " Fakta seperti yang tersenarai dibawah adalah kajian
santifik yang dibuat oleh ahli sains kesihatan/so di USA dan Britain
serta laporan dari seluruh dunia mengenai minuman ringan Coke : Coca Cola.

Di dalam kebanyakan negeri di US, kereta peronda lebuhraya akan dimuatkan
2 gallon Coke untuk menghilangkan kesan darah di jalanraya apabila berlaku
kemalangan. Cam pasukan SMART dan bomba kita tu, Harzadous Team. Cuba
tanya Plus Ronda atau Lebuhraya, adakah mereka guna?
Anda di rumah diharap dapat mencuba kajian ini :
______________________________________________

1. Masukkan tulang dalam satu mangkuk yang diisi Coke, ia akan hancur atau
hilang sama sekali dalam masa 2 hari. Elok untuk yang berniaga sup tulang!
______________________________________________

2. Untuk mencuci tandas : Masukkan setin air Coke dalam tandas dan biarkan
selama 1 jam dan kemudian 'flush'. Kesan kotoran/hampas akan hilang dari
tindakan 'citric asid' yang berada dalam Coke. Satu bahan gantian untuk
mencuci kalau sabun dah habis! Rasa-rasa buat sabun badan boleh tak?
______________________________________________

3. Untuk menghilangkan kesan karat dari bumper kereta jenis chrome : Lap
bumper dengan aluminium foil yang dicelup dengan Coke. Kesannya karat
hilang!
______________________________________________

4. Untuk menghilangkan kesan 'corrosion' atau hakisan pada skru/nat bateri
kereta : Tuang saja setin Coke pasti kesan hakisan hilang serta merta.
______________________________________________

5. Untuk melonggarkan skru yang berkarat dan ketat : Sekali lagi tuang
setin Coke, skru tersebut pasti longgar dan boleh dibuka.
______________________________________________

6. Untuk menghilangkan kesan minyak/lekit dari pakaian : Tambahkan setin
Coke dalam mesin basuh bersama sabun pencuci dan basuh macam biasa. Kesan minyak tu pasti hilang. Kemudian bolehlah minum air basuhan tadi berperisa coke.
______________________________________________

7. Cermin kereta anda berdebu/kotor/melekit ? Celup tuala dengan Coke dan
lap. Pasti bersih. Tak payah guna tin sembur cuci cermin cam jual di
Yawata tu kerana ianya amat mahal!
______________________________________________

8. Bahan aktif Coke adalah phosphoric asid. Ia mempunyai pH 2.8. Ia boleh
meleburkan sebatang paku dalam masa 4 hari. Kilang Perwaja/besi mesti suka
ni!

Asid tersebut juga menghakis kekuatan tulang belakang dan tulang lain
dalam badan yang merupakan punca utama kearah penyakit osteoporosis.

Sila lihat lori yang membawa air sirap Coke dalam lori tangki,[ bukan lori
yang bawa Coke siap dalam botol/tin] pasti dilengkapi dengan tanda amaran
"Bahan Kimia Bahaya" atau"Bahan Penghakis : bahaya". Lori tangki itu juga
diselaputi bahan penghakis hakisan untuk mengelak lori tu dihakis. .
Tolong jangan letak/parking kereta berhampiran lori tangki yang ada tanda amaran tu, silap-silap tengah bawak kereta, putus 2 sebab hakisan/karat.

Para pengedar minuman Coke telah menggunakannya untuk mencuci bahagian
enjin lori/trak mereka sejak 20 tahun. Wahh...mesti buat overhaul ni!
______________________________________________

9. Kandungan gulanya 18 sudu cawan teh satu tin Coke. Cuba try bancuh
kopi/teh dengan 18 sudu gula tu kat rumah dan minum mesti termuntah tapi
tambahkan citric asid, mesti muka tersenyum. Tambah pula dengan ais!.
Wahh!
Rasa cam minum Coke berperisa kopi. Asid tersebut akan bertindak terhadap
lidah untuk memberi signal kepada otak bahawa air yang diminum tidak
berapa manis. Lidah ngan otakpun kena tipu. Semua minuman ringan menggunakan id yang sama. Tak kiralah Pepsi. 7-up, Drinho, Yeos, Milo, F&N dll. Sama jer! Anak bapak dan Keluarga 69.

Coke membawa maksud dadah Cocaine. Asal minuman Coke adalah dicipta untuk menghilangkan rasa letih dan mengkhayalkan untuk para pekerja buruh. Cam candu masuk China dulu. Antara isi kandungannya adalah ekstrak dari daun coca [cocaine] dan kacang Cola. Tu yang mai perkataan CocaCola tu.

Cuba rendamkan gigi [gigi yang patah ker tapi kalau nak rendam gigi dalam
mulut tu pun boleh gak] dalam satu mangkuk Coke, pasti gigi tu
hilang/lebur dalam masa 24-49 jam. Yang mana sakit gigi, try cara ni, kot-kot gigi tu bleh hilang!

Kalau anda tak suka minum kopi tapi suka sangat minum Coke, sama jer! Anda
minum Caffein, bahan yang sama dalam 2 minuman tersebut.
______________________________________________

10. Di India, negeri Andhra Pradesh dan Chattisgarh secara spesifiknya,
para peladangnya menggunakan Coke sebagai semburan untuk membunuh serangga perosak dalam ladang kapas dan cili mereka. Jadi racun seranggalah pulak.
Saper ada tanam pokok cili kat rumah tu, semburlah Coke untuk bunuh
serangga. Cili tu rasa pedas manis berperisa coke kot? Cubalah!
______________________________________________
______________________________________________

Syarikat Coke dimiliki oleh pelabur berbangsa Yahudi 100%. Kat Mekah ada
Mecca Cola. Betul ker? Yang pernah pi Mekah bleh confirm kot?

Jadi, sambil-sambil kita minum Coke tu, bolehlah pada masa yang sama cuci
cermin kereta, cuci baju, buka nat skru, cuci tandas , sembur serangga
dll.

Rupa-rupanya Coke ni boleh dibuat bahan gantian emergency jika bahan
cuci/pelincir/penghakis habis kat rumah. Semua fakta diatas anda boleh
cuba sendiri dirumah jika tak percaya. Yang mana tak pass sains khasnya kimia
dulu masa sekolah bolehlah buat eksperimen sains kimia ni kat rumah.

Tepuk dahi tanya hati....nak minum ke tak? Saya pun minum sekali sekala!
Sama-samalah kita bercoke sambil singgah KFC [Syarikat Yahudi gak!!], time
raya, time parti, time kenduri, time bola piala dunia dll.

Terima kasih kerana memberi masa untuk membaca. Rajin membaca pasti berjaya. Luang-luangkanlah masa untuk membaca.

_________________
Back to top Go down
superjoemanito
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2843
Join date : 12/06/2009

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Wed Mar 10, 2010 10:03 pm

ha3x,aku pun dah penah try simbah air coke kt bibir longkang,tgk2x hlg seme hitam2x kt bibir longkang tue,tanpa membuang masa trs aku hbskan air coke tue,air mmg kesukaan aku,har3x..
Back to top Go down
absolute_ahben
Laskar Kelas II


Posts : 894
Join date : 15/09/2009
Location : tc → shh alam → tc

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Wed Mar 10, 2010 10:09 pm

nnty hilang sume gigi anda joe.
ahahahha
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V3   Today at 5:33 pm

Back to top Go down
 
Kaunter Tambah Posting V3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 13 of 16Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next
 Similar topics
-
» Kaunter Tambah Posting V3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Malaysian 125Z Community :: Arkib :: Arkib - Perbincangan-
Jump to: