.
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 RIDERS PAHANG AREA V3

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Next
AuthorMessage
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 1:47 pm

bt la roadblock mcm mna skali pom...xkn ada pape ny~
Back to top Go down
amar
Laskar Muda


Posts : 43
Join date : 11/03/2011
Age : 26
Location : kuantan - jitra

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 2:49 pm

roadblock?yeke..yg xcomplete tu lari la slagi bleh lari..hehe
kato,rmai ke yg kna mlm tu?mggu ni msti polis xwat roadblock..
jom la lepak2..
Back to top Go down
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 3:54 pm

rmai la gak aku tgk dlm pagar balai polis 2 sbb aku lalu...mngu nie x kowt, bz ngan test_yg laen mmg ada kaki2 tegar tron weekend nite...haha
Back to top Go down
amar
Laskar Muda


Posts : 43
Join date : 11/03/2011
Age : 26
Location : kuantan - jitra

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 4:52 pm

yg lain xnk trun ke?
Back to top Go down
chaosworld
Leftenan Muda


Posts : 1928
Join date : 26/07/2010
Location : pekan-kuantan

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 7:09 pm

aku muto xde sidemirror..lps x? hehe..
Back to top Go down
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 7:16 pm

tepok poket dlu...tebal ker x?ahakz`
Back to top Go down
chaosworld
Leftenan Muda


Posts : 1928
Join date : 26/07/2010
Location : pekan-kuantan

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 7:39 pm

Kato_125 wrote:
tepok poket dlu...tebal ker x?ahakz`

makin nipis dah skang ni..hehe
Back to top Go down
wormzx
Support Crew
Support Crew


Posts : 1825
Join date : 05/04/2010
Location : kemaman<--->kerteh

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 8:00 pm

gini2...9hb jadi jer TAPI tt kecil-kecilan jer...tt setempat kononye..tp kalu awok2 kuantan nk join amatlah dialu2 kan...juper ngn mber2, sembang2, jual citer pe yg patut..ronda2..g2 jer..sekadar memeriahkan suasane..

so saper yg free turun laa kemaman..huhuhu..myber area bandor kemaman jer..xpon cari corner lot...wat corner baring...hehehe...tu pon kalu cuace mengizinkan..tarikh dah muktamad buat ms ni..

9hb ari sabtu...TT KECIL-AN, seluruh dunia dijemput hadir... bounce

*suasane dh jadi sejuuukkk ni..kasiii panaaaas baaliiikkk!!!
Back to top Go down
ckua
Support Crew
Support Crew


Posts : 421
Join date : 27/10/2009
Age : 24
Location : Kuantan,Pahang

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 10:45 pm

jmpe cherating lah...hahaha..
Back to top Go down
http://kua92.blogspot.com
ckua
Support Crew
Support Crew


Posts : 421
Join date : 27/10/2009
Age : 24
Location : Kuantan,Pahang

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 10:51 pm

saya turun bndr mlm mnggu nie...
jmpe blow2 lah...
tgk dkt myride pic saya Very Happy....
Back to top Go down
http://kua92.blogspot.com
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Tue Mar 29, 2011 11:05 pm

ckua wrote:
jmpe cherating lah...hahaha..


cherating sajer ko nih~ adoyaii...
Back to top Go down
roy89
Laskar Muda


Posts : 29
Join date : 06/10/2010
Age : 27
Location : kuantan,Pahang

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 12:55 am

Yamaha Akan Memberhentikan pengeluaran RXZ dan 125Z
Korang sebagai peminat setia dunia permotoran ada terdengar ke tidak tentang isu ni??? Sebenarnya, isu ini dikeluarkan lebih kurang pada tahun 2008 lagi, namun kerana permintaan tinggi terhadap 'The Boss' dan 'The Moped King', Yamaha terpaksa menunda niat mereka untuk menghentikan pengeluaran kedua-dua jenis motosikal 2-lejang tersebut.

Namun, oleh kerana sebab-sebab alam sekitar dan juga gesaan pihak kerajaan Malaysia, yang memang sudah lama melarang kemasukan motosikal jenis 2-lejang ini berikutan faktor alam sekitar dan faktor bunyi, Yamaha terpaksa akur. Mereka mungkin akan menghentikan pengeluaran motosikal tersebut pada tahun ini.

Dan jika anda peminat setia permotoran kapcai ini, anda pasti perasan dengan kekurangan jumlah motosikal Yamaha RXZ dan Yamaha 125z di kedai-kedai motosikal di negara kita. Hal ini kerana, pengeluaran motosikal terbabit semakin berkurangan, jadi permintaan tidak akan dapat dipenuhi. Pernah juga para peniaga motosikal merungut kerana kedua-dua motosikal tersebut mendapat permintaan yang tinggi namun stok tidak dapat dipenuhi berdasarkan permintaan atas sebab yang telah disebutkan tadi.

Oleh itu, jika anda masih belum lagi mendapatkan motosikal Yamaha RXZ dan Yamaha 125Z iaitu 'The Boss a.k.a The King' dan 'The Moped King' tersebut, silalah tempah sekarang kerana nanti, sudah tiada dijual, begitu juga dengan mineral 2T, dapatkan stok yang mencukupi untuk motosikal anda.

http://eastbiker.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=13
Back to top Go down
chaosworld
Leftenan Muda


Posts : 1928
Join date : 26/07/2010
Location : pekan-kuantan

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 12:57 am

waduh.! kalo 2t pun dah xde, camne mto 2stroke mau jln? aduhai.. kena borong 1kontena lar jwb nye ni..hehe
Back to top Go down
amar
Laskar Muda


Posts : 43
Join date : 11/03/2011
Age : 26
Location : kuantan - jitra

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 9:59 am

klau sape2 trun col la aku mlm mggu ni,leh lpak2,cilok2,weng2..0132530659...huhu
Back to top Go down
amar
Laskar Muda


Posts : 43
Join date : 11/03/2011
Age : 26
Location : kuantan - jitra

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 10:02 am

aku pn ade dgr gak motor jnis 2strok dah stop kua..2t skang ni pn yg mahal pn da x wangi cam dlu...dorg ni cam nk sabotaj 125z spaya moto jnis ni xde kat jln rya dah...sparepart pn nt aku ase mkin mahal,xpn dah xde jual...sob3....
Back to top Go down
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 10:44 am

moto 'rare' nih nt..... mkin lame disimpan makin diperam makin mahal harga ny nt...ibarat cm toyota AE86...hak7
Back to top Go down
sham saleh
Laskar Kanan


Posts : 229
Join date : 08/11/2010
Location : temErLoh-lebanon

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 11:03 am

insyallah lau kuda aku dah ok...
aku akn join....
Back to top Go down
aloy
Laskar Kanan


Posts : 250
Join date : 19/07/2010
Age : 27
Location : Kuantan~Shah Alam

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 11:05 am

sham saleh wrote:
insyallah lau kuda aku dah ok...
aku akn join....
awat sham...kuda ko x sihat ke...sakit pe..
Back to top Go down
roy89
Laskar Muda


Posts : 29
Join date : 06/10/2010
Age : 27
Location : kuantan,Pahang

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 2:33 pm

chaosworld wrote:
waduh.! kalo 2t pun dah xde, camne mto 2stroke mau jln? aduhai.. kena borong 1kontena lar jwb nye ni..hehe

pakai minyak masak je lah...hehe
Back to top Go down
sham saleh
Laskar Kanan


Posts : 229
Join date : 08/11/2010
Location : temErLoh-lebanon

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 6:01 pm

aloy wrote:
sham saleh wrote:
insyallah lau kuda aku dah ok...
aku akn join....
awat sham...kuda ko x sihat ke...sakit pe..

kuda aku kaki depan nye senget sebelah kiri....
dah byk kedai aku try wat..serba x kena laa.....
Back to top Go down
Apislegend
Laskar Kanan


Posts : 377
Join date : 01/08/2010
Age : 28
Location : kuantown-ganu-kelate

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 7:12 pm

aku x dpt g......final exam waaaaaaaaa.....missed lg TT kali nih....
Back to top Go down
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 7:27 pm

Apislegend wrote:
aku x dpt g......final exam waaaaaaaaa.....missed lg TT kali nih....


diorg plan n rancang ajer 2....konfem ny idak lg.... aku tahu..... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
Apislegend
Laskar Kanan


Posts : 377
Join date : 01/08/2010
Age : 28
Location : kuantown-ganu-kelate

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 7:32 pm

haha......jahat kato.....wt bln 5 la....ramai skit yg join....skrang nie musim ujan....
Back to top Go down
Kato_125
Bintara Kanan


Posts : 682
Join date : 28/09/2010
Age : 26
Location : kUaNtaN mEnJeRiT

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Wed Mar 30, 2011 8:34 pm

bereh...cuti sem ramai balik kuantn dah....bleh la b'kumpol~
Back to top Go down
aloy
Laskar Kanan


Posts : 250
Join date : 19/07/2010
Age : 27
Location : Kuantan~Shah Alam

PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Thu Mar 31, 2011 12:56 am

bulan 5 aku LI....hehe
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: RIDERS PAHANG AREA V3   Today at 4:02 am

Back to top Go down
 
RIDERS PAHANG AREA V3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 18Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Next
 Similar topics
-
» Borak Rasmi GengĀ² 125Z Pantai Timur

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Malaysian 125Z Community :: Arkib :: Arkib - Galeri-
Jump to: