.
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Masalah Urusan Jual - Beli

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuthorMessage
NCH_KU
Bintara Muda


Posts : 524
Join date : 19/06/2010
Location : gemencheh

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Sat Nov 12, 2011 8:24 pm

saja je nk cerita ni.. Very Happy ..aku penah cod barang pump brake belakang dengan dia..dia cakap dari tanjung malim..dia keja bawak lori(xtau betul ke x)..aku suh turun ktm padang jawa..dia memang turun..macam bleh caya mamat ni..tp masa tu barang ada..muka mamat ni bnyak parut aku tengok..dia cerita dia pomen lah,tp dr gaya aku dh agak dia kaki klepet..gebang lebih lah..sebelum balik dia sempat ajar aku suh rembat moto 125z coverset go sport rim 3 batang enkei kt depan stesen ktm tu..budak ni dh pelik ni..aku ambik barang bayar terus blah..dia cakap barang halal dr motor dia,tp tak tau lah halal ke x..masa aku ambik barang ni dia belum popular lg.. bounce
Back to top Go down
Man4822
Bintara Muda


Posts : 511
Join date : 24/03/2011
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Sat Nov 12, 2011 10:29 pm

NCH_KU wrote:
saja je nk cerita ni.. Very Happy ..aku penah cod barang pump brake belakang dengan dia..dia cakap dari tanjung malim..dia keja bawak lori(xtau betul ke x)..aku suh turun ktm padang jawa..dia memang turun..macam bleh caya mamat ni..tp masa tu barang ada..muka mamat ni bnyak parut aku tengok..dia cerita dia pomen lah,tp dr gaya aku dh agak dia kaki klepet..gebang lebih lah..sebelum balik dia sempat ajar aku suh rembat moto 125z coverset go sport rim 3 batang enkei kt depan stesen ktm tu..budak ni dh pelik ni..aku ambik barang bayar terus blah..dia cakap barang halal dr motor dia,tp tak tau lah halal ke x..masa aku ambik barang ni dia belum popular lg.. bounce
Ni sebelum dia buat onar kot..

p/s: awek dia cun .. fuhhh.. pakai tudung lagi
Back to top Go down
NCH_KU
Bintara Muda


Posts : 524
Join date : 19/06/2010
Location : gemencheh

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Sat Nov 12, 2011 10:36 pm

Man4822 wrote:
NCH_KU wrote:
saja je nk cerita ni.. Very Happy ..aku penah cod barang pump brake belakang dengan dia..dia cakap dari tanjung malim..dia keja bawak lori(xtau betul ke x)..aku suh turun ktm padang jawa..dia memang turun..macam bleh caya mamat ni..tp masa tu barang ada..muka mamat ni bnyak parut aku tengok..dia cerita dia pomen lah,tp dr gaya aku dh agak dia kaki klepet..gebang lebih lah..sebelum balik dia sempat ajar aku suh rembat moto 125z coverset go sport rim 3 batang enkei kt depan stesen ktm tu..budak ni dh pelik ni..aku ambik barang bayar terus blah..dia cakap barang halal dr motor dia,tp tak tau lah halal ke x..masa aku ambik barang ni dia belum popular lg.. bounce
Ni sebelum dia buat onar kot..

p/s: awek dia cun .. fuhhh.. pakai tudung lagi

memang hebat dia..mcam mana lah pompuan tu bleh lekat..banyak duit kot.. Rolling Eyes
Back to top Go down
ipin_8403
Laskar Kelas I


Posts : 148
Join date : 24/05/2009
Age : 33
Location : jb,kota tinggi

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Wed Nov 23, 2011 9:59 am

ohhh..ko x lama la razmir...kalau ada apa info bagitau.aku sanggup trub dari jb tuk belasah budak tu..
Back to top Go down
samporna ccn
Laskar Kelas II


Posts : 876
Join date : 06/05/2010
Age : 25
Location : jengka <- gambang -> kuantan

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Wed Nov 23, 2011 12:11 pm

tu la org zman ni klu kpla da msuk air pe mnde pun dorg snggup buat dmi duet.. hadoi..yg kte ni plak mudah sngt cye coz fanetik sngt ngn brang2 rare gtu.. ak pnah gak bli brang dlam mudah..tp nsib baek la tkang jual tu sndri ajk jmpe.. so duit ak slamt n brng yg dia jual pun slamat.. COD je la brng tu klu btul2 nk..klu nk post pun bli la dri org yg btul2 knal..heheheh
Back to top Go down
Man4822
Bintara Muda


Posts : 511
Join date : 24/03/2011
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Wed Nov 23, 2011 10:14 pm

SESIAPA PERNAH KENA TIPU RAZMIR DENGAN DIA SILA HUBUNGI SEGERA DI TALIAN 012-9056169 URGENT SANGAT!

sekarang budak ni dah kene pegang... sape nak pi beduk,hempuk mamat ni cepat2 la g tanjung malim...boleh call no diatas..please, urgent...

ni aku quote dari thread MBC
harap dpt membantu kepada yang menjadi mangsa
Back to top Go down
jacob
Laskar Kanan


Posts : 349
Join date : 30/05/2010
Age : 26
Location : UTP,perak

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Thu Nov 24, 2011 12:42 am

lunyai la mamat ne...ad pape update gtaw..
kalo boleh post gmbr skali..haha
Back to top Go down
xopai
Laskar Kelas I


Posts : 133
Join date : 03/10/2010
Location : Seremban & Bangi

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Fri Dec 30, 2011 12:29 pm

salam.ptg ni ak nk bank in duit tuk beli brg nih
http://www.mudah.my/Magnet+125z-12666214.htm

ak call td dye ckp rm150 amek lah.ak nego rm160.pelik rse nyer.
ad sapeĀ² pernah deal ngan dye?
Back to top Go down
-sLip-
Bintara Muda


Posts : 477
Join date : 04/05/2010
Location : selangor

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Fri Dec 30, 2011 6:06 pm

pelik juga dari rm200 dpt trun rm150,brg cun gile tnpa ada kekotoran
Back to top Go down
mantadkb
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2359
Join date : 22/03/2009
Age : 33
Location : kota belud

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Tue Jan 03, 2012 11:11 pm

senang citer... kalau tak nak kena tipu... buat urusan jual beli secara COD

_________________
dear m125zc forumer.. if u want to contact me, just contact me tru pm or facebook. my contact number listed in this forum unavailable at these moment. thanks
Back to top Go down
cerry87
Laskar Muda


Posts : 16
Join date : 14/11/2010
Age : 29
Location : kuala berang trg

PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Tue Jul 21, 2015 2:16 pm

.
Back to top Go down
http://cerry87ganu#yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Masalah Urusan Jual - Beli   Today at 4:08 pm

Back to top Go down
 
Masalah Urusan Jual - Beli
View previous topic View next topic Back to top 
Page 12 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Similar topics
-
» Segala Persoalan V8

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Malaysian 125Z Community :: Pemberitahuan :: Pengumuman & Cadangan-
Jump to: