.
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kaunter Lepas Geram V3

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next
AuthorMessage
wormzx
Support Crew
Support Crew


Posts : 1825
Join date : 05/04/2010
Location : kemaman<--->kerteh

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sat Mar 05, 2011 8:34 pm

syamsk891 wrote:


mmg aku sangkut bwh seat pon T_T
skali dgn seat aku ade kesan kene potong.. adoi.. bahabi btoi..
xpela pasni angkat arai hahahahaha
soklan dari penjual -->arai per mau?? Laughing
Back to top Go down
abg_apis
Laskar Kanan


Posts : 328
Join date : 19/10/2010
Location : johor~

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sat Mar 05, 2011 9:07 pm

ary nie aku geram ngn awek aku Sad
Back to top Go down
N.A.M.I
Pegawai Waran II


Posts : 1131
Join date : 25/07/2010
Age : 27
Location : MELAKA BANDARRAYA BERSEJARAH

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sat Mar 05, 2011 10:54 pm

abg_apis wrote:
ary nie aku geram ngn awek aku Sad

hehe nape ni abng apis geram ngan awek?
x bek tau..huhu
Back to top Go down
Ultra-Z
Support Crew
Support Crew


Posts : 2250
Join date : 13/07/2009
Age : 29
Location : sebelah ko.. haa, cuak..~ cuak...~

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sun Mar 06, 2011 12:39 am

syamsk891 wrote:


mmg aku sangkut bwh seat pon T_T
skali dgn seat aku ade kesan kene potong.. adoi.. bahabi btoi..
xpela pasni angkat arai hahahahaha

pergh, btol2!!
aku pn pnah kne gak,
tk ckup dgn helmet kne tibai...... siap bagi kesan toreh 4line lg kt seat.
berakhirlah kisah percintaan aku dgn helmet ARC steng je pn. nk gak sebat ke!? custom colour 2k(purple/hijau/biru), n cover seat orimoto ku.
time tu moto baru berusia beberapa bulan, mksudnye dh dkt 5taun gak kes ni berlalu.
tkde rezeki nk wt cmne..
balek umah, tido.
mulekan hari esok dgn ceria!
Wink

_________________
Like a Star @ heaven moto saya dah lama tak basuh...... Suspect ......moto anda bagaimana? Like a Star @ heaven
Back to top Go down
Que Danealle
Bintara Muda


Posts : 582
Join date : 03/01/2011
Age : 24
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sun Mar 06, 2011 12:46 am

syamsk891 wrote:


mmg aku sangkut bwh seat pon T_T
skali dgn seat aku ade kesan kene potong.. adoi.. bahabi btoi..
xpela pasni angkat arai hahahahaha

ade hikmah nye helmet kau tu ilang.. nak suruh beli arai le tu.. hehehehe..
boleh bagi aku satu.??
Very Happy
Back to top Go down
syamsk891
Bintara Muda


Posts : 477
Join date : 13/01/2011
Age : 25
Location : Ipoh mali

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sun Mar 06, 2011 2:50 am

Ultra-Z wrote:
syamsk891 wrote:


mmg aku sangkut bwh seat pon T_T
skali dgn seat aku ade kesan kene potong.. adoi.. bahabi btoi..
xpela pasni angkat arai hahahahaha

pergh, btol2!!
aku pn pnah kne gak,
tk ckup dgn helmet kne tibai...... siap bagi kesan toreh 4line lg kt seat.
berakhirlah kisah percintaan aku dgn helmet ARC steng je pn. nk gak sebat ke!? custom colour 2k(purple/hijau/biru), n cover seat orimoto ku.
time tu moto baru berusia beberapa bulan, mksudnye dh dkt 5taun gak kes ni berlalu.
tkde rezeki nk wt cmne..
balek umah, tido.
mulekan hari esok dgn ceria!
Wink


tp an.. x smpai 10 minit aku rase.. dah ilang gile lah.. area tu leh dikatekan ramai org nmpk la..
baru aku sedar masyarakat melayu ni lebih suke "tengok" drpd menolong.. sedih nye aku..
Back to top Go down
syamsk891
Bintara Muda


Posts : 477
Join date : 13/01/2011
Age : 25
Location : Ipoh mali

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sun Mar 06, 2011 2:50 am

Que Danealle wrote:
syamsk891 wrote:


mmg aku sangkut bwh seat pon T_T
skali dgn seat aku ade kesan kene potong.. adoi.. bahabi btoi..
xpela pasni angkat arai hahahahaha

ade hikmah nye helmet kau tu ilang.. nak suruh beli arai le tu.. hehehehe..
boleh bagi aku satu.??
Very Happy

tp stim lak aku tgk shoei j-force 2 Razz
Back to top Go down
crankster
Laskar Kelas I


Posts : 115
Join date : 04/02/2011
Age : 22
Location : Ipoh Mali Tarak Sombong

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Sun Mar 06, 2011 9:17 pm

wakaka! tande nye sruh hang duduk umah ler syam!
btw, aku geram tgk motor abg bender tuu Sad
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 12:00 pm

smlm aku nak tuka sndri myk itam...korg nak taw ape jadi? skru yg kte slalu bukak tuk kua kn myk itam yg lame tu PATAH DALAM...siot...aku baru nak ketat prak patah...
sejam lebih aku termenung smbil tgk myk itam ku mngalir skit2 kua...
pegi kedai mlayang rm38...mende la...
Back to top Go down
tupai comel
Pegawai Kadet Kanan


Posts : 1677
Join date : 22/12/2009
Age : 27
Location : Segamat ShahAlam

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 12:59 pm

pasquale wrote:
smlm aku nak tuka sndri myk itam...korg nak taw ape jadi? skru yg kte slalu bukak tuk kua kn myk itam yg lame tu PATAH DALAM...siot...aku baru nak ketat prak patah...
sejam lebih aku termenung smbil tgk myk itam ku mngalir skit2 kua...
pegi kedai mlayang rm38...mende la...

ha3..apehal mahal sgt...
aku beli skru tu rm10 je..
tu pon aku da kire mahal gile..
kene bukak kulit enjin belah kanan ke? Laughing
Back to top Go down
crankster
Laskar Kelas I


Posts : 115
Join date : 04/02/2011
Age : 22
Location : Ipoh Mali Tarak Sombong

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 1:01 pm

wakakak. mcm kena kencing je pasquale? 38 kot! mahal giler!!!
3 kotak dunhil, nasi daging merah n teh ice tuu~ HAHA
Back to top Go down
tupai comel
Pegawai Kadet Kanan


Posts : 1677
Join date : 22/12/2009
Age : 27
Location : Segamat ShahAlam

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 1:05 pm

geram..
kenapa ramai org panggil rxz tu Z?
"eh..carb z ke ni?...eh...smlm aku cucuk z.."

tahukah anda bahawa yamaha Z itu sebenarnye utk 125z..

yamaha 100 sport --> org panggil yamaha sport..
yamaha 110 ss --> org panggil ss
yamaha 135LC --> org panggil LC
yamaha 135rxz --> org panggil rxz
yamaha 125z --> ???

drunken
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 1:09 pm

tupai comel wrote:
pasquale wrote:
smlm aku nak tuka sndri myk itam...korg nak taw ape jadi? skru yg kte slalu bukak tuk kua kn myk itam yg lame tu PATAH DALAM...siot...aku baru nak ketat prak patah...
sejam lebih aku termenung smbil tgk myk itam ku mngalir skit2 kua...
pegi kedai mlayang rm38...mende la...

ha3..apehal mahal sgt...
aku beli skru tu rm10 je..
tu pon aku da kire mahal gile..
kene bukak kulit enjin belah kanan ke? Laughing

aah kene bukak kaver enjin...mule2 die ckp rm25 je upah skru tu rm8...
silap aku jugak...salah sndri...tapi bkn ketat pun mase aku pasang blik skru tu...
ntah cmne buleh lak patah...
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 1:10 pm

crankster wrote:
wakakak. mcm kena kencing je pasquale? 38 kot! mahal giler!!!
3 kotak dunhil, nasi daging merah n teh ice tuu~ HAHA

erm taw takpe...AHA...
Back to top Go down
komi
Bintara Muda


Posts : 593
Join date : 14/09/2009
Age : 30
Location : Bukit Katil, Melaka

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 3:35 pm

tupai comel wrote:
geram..
kenapa ramai org panggil rxz tu Z?
"eh..carb z ke ni?...eh...smlm aku cucuk z.."

tahukah anda bahawa yamaha Z itu sebenarnye utk 125z..

yamaha 100 sport --> org panggil yamaha sport..
yamaha 110 ss --> org panggil ss
yamaha 135LC --> org panggil LC
yamaha 135rxz --> org panggil rxz
yamaha 125z --> ???

drunken

mgkin sebab RXZ dh kuar dulu dr 125...org lamo2 pkcik2 pon panggil RXZ tu Z...hehehe.
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:07 pm

komi wrote:
tupai comel wrote:
geram..
kenapa ramai org panggil rxz tu Z?
"eh..carb z ke ni?...eh...smlm aku cucuk z.."

tahukah anda bahawa yamaha Z itu sebenarnye utk 125z..

yamaha 100 sport --> org panggil yamaha sport..
yamaha 110 ss --> org panggil ss
yamaha 135LC --> org panggil LC
yamaha 135rxz --> org panggil rxz
yamaha 125z --> ???

drunken

mgkin sebab RXZ dh kuar dulu dr 125...org lamo2 pkcik2 pon panggil RXZ tu Z...hehehe.

tua aku pun kdg2 konfius...sng citer moto kte paggil tupai je...slalu org ckp pnuh2 125(ONE TWO FIVE)
Back to top Go down
wgs4@9
Laskar Kelas I


Posts : 157
Join date : 13/01/2011
Age : 28
Location : Temerloh

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:14 pm

pasquale wrote:
komi wrote:
tupai comel wrote:
geram..
kenapa ramai org panggil rxz tu Z?
"eh..carb z ke ni?...eh...smlm aku cucuk z.."

tahukah anda bahawa yamaha Z itu sebenarnye utk 125z..

yamaha 100 sport --> org panggil yamaha sport..
yamaha 110 ss --> org panggil ss
yamaha 135LC --> org panggil LC
yamaha 135rxz --> org panggil rxz
yamaha 125z --> ???

drunken

mgkin sebab RXZ dh kuar dulu dr 125...org lamo2 pkcik2 pon panggil RXZ tu Z...hehehe.

tua aku pun kdg2 konfius...sng citer moto kte paggil tupai je...slalu org ckp pnuh2 125(ONE TWO FIVE)

aku pun klo p kdai nk beli barang moto cakap nak barang tupai gak. tapi banyak apek kedai xpaham...haha
lepas 2 cakap 125, mesti die tanye balik 'yamaha 125jet????'....aku pun ye kn je la..
sebab skrang bnyk sngt dh moto 125 kot sampai apek2 pun konpius wave 125 ke, demak 125 ke n pe2 lg yang 125.
Back to top Go down
devilmeasha
Pegawai Waran II


Posts : 1141
Join date : 28/03/2010
Location : Kota Kinabalu

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:17 pm

wan tu pai..tapi aku rasa la, 125z ni lagi layak dapat nama jerung/shark,,bbanding panther...sbb 125z ada insang ala2 insang jerung tu..kn3?..hehehe..panther xda..

_________________
Boobs is like "Burning Sun", Nice to see, but don't ever stare!


Last edited by devilmeasha on Mon Mar 07, 2011 4:23 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
syamsk891
Bintara Muda


Posts : 477
Join date : 13/01/2011
Age : 25
Location : Ipoh mali

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:20 pm

devilmeasha wrote:
wan tu pai..tapi aku rasa la, 125z ni lagi layak dapat nama jerung/shark,,bbanding phanter...sbb 125z ada insang ala2 insang jerung tu..kn3?..hehehe..phanter xda..

betoi.. stuju.. member aku tgk pn.. die tny ape.. aku ckp "tupai" die ckp "ohh ingatkan jerung" hahaha
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:23 pm

wgs4@9 wrote:
pasquale wrote:
komi wrote:
tupai comel wrote:
geram..
kenapa ramai org panggil rxz tu Z?
"eh..carb z ke ni?...eh...smlm aku cucuk z.."

tahukah anda bahawa yamaha Z itu sebenarnye utk 125z..

yamaha 100 sport --> org panggil yamaha sport..
yamaha 110 ss --> org panggil ss
yamaha 135LC --> org panggil LC
yamaha 135rxz --> org panggil rxz
yamaha 125z --> ???

drunken

mgkin sebab RXZ dh kuar dulu dr 125...org lamo2 pkcik2 pon panggil RXZ tu Z...hehehe.

tua aku pun kdg2 konfius...sng citer moto kte paggil tupai je...slalu org ckp pnuh2 125(ONE TWO FIVE)

aku pun klo p kdai nk beli barang moto cakap nak barang tupai gak. tapi banyak apek kedai xpaham...haha
lepas 2 cakap 125, mesti die tanye balik 'yamaha 125jet????'....aku pun ye kn je la..
sebab skrang bnyk sngt dh moto 125 kot sampai apek2 pun konpius wave 125 ke, demak 125 ke n pe2 lg yang
125.

tu ar...kene ckp detail2 baru dorg paham...kalo melayu ok
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:24 pm

syamsk891 wrote:
devilmeasha wrote:
wan tu pai..tapi aku rasa la, 125z ni lagi layak dapat nama jerung/shark,,bbanding phanter...sbb 125z ada insang ala2 insang jerung tu..kn3?..hehehe..phanter xda..

betoi.. stuju.. member aku tgk pn.. die tny ape.. aku ckp "tupai" die ckp "ohh ingatkan jerung" hahaha

kdg2 aku tgk tupai n cam jerung tu mmg btul la...kdg2 tgk camne mentadak mentadu pun ade...sambil terfiker kalo aku pakai elmet scram pun syok n...hehehe
Back to top Go down
carlz
Laskar Kelas I


Posts : 118
Join date : 23/05/2010
Location : Shah Alam, Selangor tetap indah...

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:30 pm

aku rasa la, 125z ni kacukan jaws ngan mentadak mentadu la...
dorg kacuk imej dua haiwan tu trus jd 125z...
hahaha.....
Back to top Go down
wgs4@9
Laskar Kelas I


Posts : 157
Join date : 13/01/2011
Age : 28
Location : Temerloh

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:33 pm

ganas cm jaws, tonggek cm mentadak mentadu..jd le tupai. Razz Razz
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:34 pm

hahaha...btul tak carlz kdg2 nmpk cam mentadak mentadu...
Back to top Go down
pasquale
Kadet


Posts : 1429
Join date : 02/05/2010
Age : 26
Location : tapah - gombak

PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Mon Mar 07, 2011 4:36 pm

wgs4@9 wrote:
ganas cm jaws, tonggek cm mentadak mentadu..jd le tupai. Razz Razz

dpan mentadak mentadu...blakang ikan jaws
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kaunter Lepas Geram V3   Today at 8:23 am

Back to top Go down
 
Kaunter Lepas Geram V3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 15 of 17Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next
 Similar topics
-
» Kaunter Tambah Posting V3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Malaysian 125Z Community :: Arkib :: Arkib - Perbincangan-
Jump to: