.
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kaunter Tambah Posting V5

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next
AuthorMessage
NCH_KU
Bintara Muda


Posts : 524
Join date : 19/06/2010
Location : gemencheh

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Wed Sep 29, 2010 8:41 pm

kes ni kt bhp dkat bengkel wak tukiran ni
Back to top Go down
mantadkb
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2359
Join date : 22/03/2009
Age : 33
Location : kota belud

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 02, 2010 8:43 am

NCH_KU wrote:
kes ni kt bhp dkat bengkel wak tukiran ni

iye ke BHP dekat wak tukiran..
rasanya BHP sebelum susur keluar padang jawa+sek 7 ni..
memang budak UITM or Unisel la ni..

_________________
dear m125zc forumer.. if u want to contact me, just contact me tru pm or facebook. my contact number listed in this forum unavailable at these moment. thanks
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 02, 2010 2:13 pm

NCH_KU wrote:
kes ni kt bhp dkat bengkel wak tukiran ni


btol2...kat BHP bengkel wak tukiran...ms kejadia, polis rmai2 dtg...
Back to top Go down
chocolate
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 3215
Join date : 22/03/2009
Age : 30
Location : terengganu,bangi,kuala lumpur

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 02, 2010 2:21 pm

polis ramai2 dtg nak wat apa,wat akikah ke hahaha..masa kejadian ngan lepas kejadian baru nampak ramai polis aisehmen

dolo2 dgr citer mutot kene rampok pasal enkai 3 btg,owner kene belasah,cikaro kene bwk lari..jgk kat shah alam

_________________
i'am wearing a poker face,until when can i hold it?...
Back to top Go down
mantadkb
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2359
Join date : 22/03/2009
Age : 33
Location : kota belud

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 02, 2010 2:45 pm

kena pasang turbo la moto lepas ni...
tu semua geng darksics tu..
tu pasal dier tau...
semua stok outmetr tu...
kalau nak selamat.. pasang turbo kat moto..
baru moto2 seangkatan macam darksics takleh kejar..
er... kwn ko ke yang merompak tu darksics..
atau kawan ko yang kena rompak..?

_________________
dear m125zc forumer.. if u want to contact me, just contact me tru pm or facebook. my contact number listed in this forum unavailable at these moment. thanks
Back to top Go down
tupai comel
Pegawai Kadet Kanan


Posts : 1677
Join date : 22/12/2009
Age : 27
Location : Segamat ShahAlam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 02, 2010 3:48 pm

ade faedah jgk modi moto laju2 ni kan..
sng lari..cpt gi kelas..cpt gi masjid..
mmg byk faedah la.. Razz
Back to top Go down
Kaer
Pegawai Waran II


Posts : 1111
Join date : 24/05/2010
Location : Jay Bee - Bangi

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Thu Oct 07, 2010 8:03 am

We have 1002 registered users
Back to top Go down
oliey2u
Kadet


Posts : 1433
Join date : 13/09/2009
Age : 28
Location : Seksyen 7 SHah alam & Kelate

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 09, 2010 3:03 pm

http://www.mudah.my/Rxz+tiptop-7354251.htm

iklan plg bangang
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 09, 2010 3:19 pm

mantadkb wrote:
kena pasang turbo la moto lepas ni...
tu semua geng darksics tu..
tu pasal dier tau...
semua stok outmetr tu...
kalau nak selamat.. pasang turbo kat moto..
baru moto2 seangkatan macam darksics takleh kejar..
er... kwn ko ke yang merompak tu darksics..
atau kawan ko yang kena rompak..?


bkn2...ak xknal pn...bdk area bukit raja tu balik keje...lalu higway klang tu....pastu bdk naek rxz sepak moto die n acukn pisau....pastu bdk kne rampok la huhu
Back to top Go down
yi_tupaijek01
Leftenan Madya


Posts : 2078
Join date : 05/01/2010
Age : 29
Location : KUALA TERENGGANU-SHAH ALAM

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 09, 2010 4:10 pm

bangang benar iklan tu,mcmne leh lepas masuk?
Back to top Go down
NCH_KU
Bintara Muda


Posts : 524
Join date : 19/06/2010
Location : gemencheh

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sun Oct 10, 2010 12:04 pm

Quote :
bkn2...ak xknal pn...bdk area bukit raja tu balik keje...lalu higway klang tu....pastu bdk naek rxz sepak moto die n acukn pisau....pastu bdk kne rampok la huhu

setahu ak bdak 2 student...Dekat2 U situ je
Back to top Go down
man JGN8917
Laskar Kelas II


Posts : 824
Join date : 20/12/2009
Location : SHAH ALAM-SEGAMAT

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sun Oct 17, 2010 11:57 am

bkn nak tambah posting..tp lebih nak bertanya...
sapa2 kat sini ade kwn baik dgn polis @ jpj...
aku nak mtk tlg dapatkan alamat dari dari no plat..
kes langgar lari...nak suh mangse wat report mcm kne tggu sebulan 2 je lg..lambat
sal tulang pingang lari...tgan dua2 patah<<---ahli family aku.....
no plat WGN 9079(kancil putih)
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Fri Oct 22, 2010 5:13 pm

read, see & say "NO" to this Subject as "KABA BAR"

SEE NEXT


KABA BAR


Shocking news
:
.


"Kaaba" Bar will be opened soon in New York

PLEASE RAISE YOUR VOICE AGAINST THIS RACIST ACT


Shocking?



Uploaded with ImageShack.us

In the business area of MID TOWN MAN HATTAN in New York a new BAR is opened in the name of APPLE MECCA which is familiar to KAABA MAKKAH. This bar will be used for supply of Wine and Drinks. The Muslims of New York are pressurizing Government of USA not open this BAR.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Please do Forward this mail to as many peoples as you can.

We need to wake up and to stand for the dignity of ISLAM




PLS SEND TO ALL OF YOUR FRIENDS AND FAMILY, WHEREVER THEY STAY AND SAY
"STOP".

_________________
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Fri Oct 22, 2010 5:17 pm

mazakim wrote:

ASTRO LA DER....

DAH ADA KAT POSTING 1 GALERI GAMBAR.....
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Fri Oct 22, 2010 5:22 pm



Man boleh wat direct jer... Minta pergi ngan polis... harap boleh kawtim...

Semoga Cepat Sembuh...
Back to top Go down
paan1171
Support Crew
Support Crew


Posts : 1523
Join date : 04/07/2010
Location : jb - p.j

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 23, 2010 3:49 am

review skit gmbar yg dikatakn serupa dgan kaabah...
gmbar kt ats 2 mse diorng psang... skrg dh jdik cmni...





x same pon... bg aq la... just psiko diri msing2...

_________________
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sat Oct 23, 2010 9:50 pm

paan1171 wrote:
review skit gmbar yg dikatakn serupa dgan kaabah...
gmbar kt ats 2 mse diorng psang... skrg dh jdik cmni...





x same pon... bg aq la... just psiko diri msing2...

ak stuju tu...xsame pn...diorg ske ngn bntuk kaabah...biarkn diorg...kite ni duk bising2 hal cmni, kite ckup solat 5 waktu ke? tinggalkn ape yg dilarang-Nya ke? btulkn diri sndiri dulu sblm nk tegur hal global cmni...nasihat utk diri ak sndiri n rakan2... Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
tupai comel
Pegawai Kadet Kanan


Posts : 1677
Join date : 22/12/2009
Age : 27
Location : Segamat ShahAlam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sun Oct 24, 2010 5:44 pm

berfikir mengikut logik akal..ka'abah tu berbentuk cubic..segiempat..
byk bende berbentuk segiempat.. mende2 cani mungkin ade sesetengah pihak yg mencucuk umat2 islam..lalu tercetusnye perselisihan faham..
Back to top Go down
Ezad
Laskar Kelas I


Posts : 113
Join date : 07/08/2010
Age : 23
Location : Shah Alam , Selangor

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Sun Oct 24, 2010 10:02 pm

mungkin2, aku setuju Smile
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Mon Oct 25, 2010 9:14 am

















kisah ni saya dpt dr email seorg kawan:

Ni aku ada dengar satu cerita. Nak kata baru tu tak jugak lah. Cuma
sekadar peringatan buat kita semua, supaya sentiasa berhati-hati walau
di mana kita berada.

Kisah ni terjadi sewaktu member kepada member aku ni, Mat Hassan (bukan
nama sebenar) sedang memandu di Lebuhraya Kesas dekat Plaza Tol Puchong
menuju ke Kajang 23 Disember 2007 lalu lebih kurang jam 11 malam.

Dia bersama isterinya Tipah (juga bukan nama sebenar), pulang dari makan
malam di rumah adiknya di Bandar Sunway.

Kemudian, sebuah motosikal memotongnya. Si pembonceng tiba-tiba melempar
dua biji telur ayam ke arah cermin hadapan (windscreen) kereta Mat
Hassan. Habis kotor cermin tu, sampai susah nak tengok depan.

Mat Hassan yang terus ter-refleks, tariklah spray wiper. Apalagi terus
hilang pandangan hadapan! Langsung tak nampak apa-apa. Mana taknya,
telur tu bila diratakan dengan bilah wiper, makin memutih la kat atas
cermin tu dengan sebati dan sekata lagi....

Terus Mat Hassan berhenti mengejut di lorong kecemasan. Dia pun keluar
dari kereta, lap kesan telur tadi. Tipah pulak cemas je dalam kereta.

Tiba-tiba sebuah Proton Satria berhenti belakang kereta Mat Hassan. 3
orang lelaki sasa keluar dari kereta terus meluru ke arah Mat Hassan
dengan pedang Samurai sebilah seorang sambil menempik menyuruh diorang
serah diri - bagi kunci kereta, wallet, dan handset.

Nasib baik laa, nak dijadikan cerita, Mat Hassan ni polis. Polis apa,
aku pun tak tau (member aku tak citer pun). Terus dia keluarkan revolver
dia dan melepaskan 2 das tembakan kecemasan amaran ke udara.

3 lelaki tadi terus lari lintang pukang, melompat masuk macam orang
gila, ke dalam kereta dan terus blah, dengan lajunya, dengan tak bagi
isyaratnya.. .

Mat Hassan pun terus call bantuan, dan mereka akhirnya selamat. Kesan
telur pecah jer tak sempat nak lap lagi.

Modus operandi sebegini sebenarnya dah banyak digunapakai di lebuhraya.
Mangsa yang dituju biasanya golongan perempuan - lebih lagi yang bawak
anak kecil kat belakang.

Jadi, tolonglah kita sama-sama kena ingat. Bila perkara sebegini berlaku
kepada anda, pastikan:

1. Jangan sesekali tarik spray wiper;
2. Teruskan memandu dengan apa jua keadaan pun, ke mana-mana stesen
minyak, balai polis, 7-Eleven, atau mana sahaja tempat tumpuan
orang ramai.

Tolong pesan sekali kepada semua ahli keluarga, sedara mara dan rakan-rakan
Pandulah dengan selamat, wallahu a'lam.

P/s: Kadang-kadang bila kita dengar banyak cerita macam ni, kita akan
jadi lebih berhati-hati. . Bila perkara yang seumpama ini berlaku pada
kita, kita akan jadi lebih alert dan tindakan kita akan jadi lebih
proaktif dan berkesan.

_________________
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Mon Oct 25, 2010 9:46 am

Apply for 3 days leave & get 11 days off at a stretch

No

Date

Day

Remarks

1

29-Jan-11

Saturday

Weekend

2

30-Jan-11

Sunday

Weekend

3

31-Jan-11

Monday

Working Day- APPLY LEAVE

4

1-Feb-11

Tuesday

PH: Federal Day

5

2-Feb-11

Wednesday

Working Day- APPLY LEAVE

6

3-Feb-11

Thursday

PH: Chinese New Year

7

4-Feb-11

Friday

PH: Chinese New Year

8

5-Feb-11

Saturday

Weekend

9

6-Feb-11

Sunday

Weekend

10

7-Feb-11

Monday

Working Day- APPLY LEAVE

11

8-Feb-11

Tuesday

PH: Thaipusam

_________________
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Mon Oct 25, 2010 10:11 am

memang best la...sambung honey moon la.... hahaha
Back to top Go down
paan1171
Support Crew
Support Crew


Posts : 1523
Join date : 04/07/2010
Location : jb - p.j

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Mon Oct 25, 2010 4:23 pm

hish mcm2 care diorng gune nk samun... eemm... keje mlas mnyamun org plak...

_________________
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Mon Oct 25, 2010 4:38 pm

BAHAYA TAUGE

بسم الله الرحمن الرحيم

Mesti ramai suka makan taugeh. nak pulak campur dlm char kuey teow. hmmm rangup... tapi nak beli taug...eh tu kene buat eksperimen dulu la.

beli sket, jgn makan dulu sebaliknya simpan dulu utk 3 hari. pastu cuba bau taugeh tu lepas 3 hari camane. dan kalau boleh jgn beli taugeh yg kaler putih berseri tu.

kepututsan yg mungkin boleh didapati... lepas 3 hari bau taugeh tu hanching semacam. bermakna taugeh tu disiram dgn urine aka air kencing. dan air urine tu la jugak menyebabkan kaler putih berseri. kalau nak tau taugeh keluaran bumiputera senang aje. kaler dia mcm kekuningan sket dan cepat layu serta kurang rangup, sebabnya langsung tak guna urine sebagai baja.

ni info dari pegawai opis aku yg pernah buat lawatan ke pusat2 penanaman taugeh dibeberapa negeri tertentu yg diusahakan oleh cha ya nun alip. siap terjumpa satu bilik khas simpan air kencing utk disiram pada pokok2 taugeh tu.

dan kenapa taugeh jodik mangsa? sebabnya taugeh ni jenis pokok menyimpan air siraman bulat2 terus dlm batangnya. tak spt sayuran lain iaitu sayuran2 berdaun hijau yg mengalami fotosintesis semasa proses penyerapan baja atau dgn erti kata lainnya air siraman masuk ke tanah dulu barulah akar menyerap dan proses fotosintesis berjalan utk penyerapan zat2 dari baja.tak mcm taugeh dia serap terus ape yg kita siram sebab pertumbuhan tumbesaran bukan secara fotosintesis. tu sbbnya kalau simpan dlm masa 3 hari bau dia wangiiiiiii semacham.. so bagitau la kat sedara mara, kengkawan pasal nak mengenal taugeh2 hanching dgn taugeh2 bumiputera.Wahai, sahabat-sahabatku & saudara-saudaraku... baca dan hayatilah.. kongsi dan sebarkanlah... semoga kita mendapat keberkatan dariNYA bersama2.. insyAllah..

_________________
Back to top Go down
Bob Sensei
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 1026
Join date : 01/06/2010
Age : 34
Location : Ayer Hitam - Batu Pahat - Kluang - JB

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Oct 26, 2010 12:41 am

tima kasih atas kepercayaan yg diberikan walaupun jarang2 online.. Shocked
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Today at 10:00 am

Back to top Go down
 
Kaunter Tambah Posting V5
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 16Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next
 Similar topics
-
» Kaunter Tambah Posting V3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Malaysian 125Z Community :: Arkib :: Arkib - Perbincangan-
Jump to: