.
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Kaunter Tambah Posting V5

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next
AuthorMessage
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 1:39 am


_________________
Back to top Go down
softoperator
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 699
Join date : 12/01/2010
Age : 27
Location : kl

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 1:43 am

bunge2 gmbr yg 1st tu...joe...bkn slh aku eh...aku tobat dh...

_________________
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 1:50 am

ngaa susah woo nak tgk joe senyum camtu....
biar jer kt dlm neh kak long x marah punye...
klu marah gak ak buang la trus gambar xpun ban jer trus...

_________________
Back to top Go down
mousepink
Bintara Muda


Posts : 400
Join date : 19/04/2009
Age : 28
Location : Kuala Perlis

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 8:32 am

xtau lah nk komen x...alangkah untungnya nasib tuan badann
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 9:51 am

senyuman yang paling manis dari joe setakat ni.... hahahaha
Back to top Go down
kudaunismall
Laskar Kelas II


Posts : 937
Join date : 02/06/2009
Age : 28
Location : Bandar Baru Bangi

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 10:00 am

ape bunga2 ni? tak rempit langsung. hahahaha..
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 10:11 am

kudaunismall wrote:
ape bunga2 ni? tak rempit langsung. hahahaha..

ayat ni ak xstuju...ko pn ijat skang asik angkut "bunga" je sana sini...kejap2 gi s.alam...nnt kang tanye "kopitiam ape yg bes2 kat s.alam tu?" wakakakaka
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 12:02 pm

Tukar tiub motor RM65


KUALA LUMPUR: Penunggang motosikal diingatkan agar berhati-hati dengan individu yang menawarkan perkhidmatan tukar tiub di lebuh raya kerana ada di antara mereka mengenakan caj yang terlalu tinggi melebihi caj biasa.
Kejadian ini didedahkan seorang pelajar institut pengajian tinggi awam (IPTA) yang ‘bengang’ apabila terpaksa membayar RM65 untuk perkhidmatan menukar tiub motosikal sedangkan harga biasa perkhidmatan itu RM10.
Mangsa yang dikenali sebagai Eddy, 24, berkata tayar motosikalnya bocor ketika dalam perjalanan menghantar rakannya ke tempat kerja di Bukit Jalil, di sini, pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 8.50 pagi itu, mangsa yang menyedari tiub tayar belakang motosikal bocor, menolak kenderaan itu ke sebuah stesen minyak berhampiran.
Mangsa yang dalam keadaan bingung mencari kedai membaiki motosikal akhirnya menemui nombor telefon di batu dinding sekitar stesen minyak berkenaan yang menawarkan perkhidmatan menukar tiub sebelum menghubungi mereka.
Mangsa yang ketika itu bergegas untuk ke tempat praktikal di ibu kota tiada pilihan selain mendapatkan juga perkhidmatan berkenaan walaupun terpaksa menunggu hampir 90 minit.
Kira-kira jam 10.30 pagi, individu yang dihubungi tiba dan terus menukar tiub yang bocor itu tanpa memberitahu caj yang dikenakan.
Pada mulanya, mangsa mengagak bayaran menukar tiub berkenaan hanyalah RM20 memandangkan kejadian itu berlaku di lebuh raya tetapi terkejut apabila individu berkenaan meminta bayaran sebanyak RM65 tanpa alasan kukuh.
Mangsa yang cuba meminta diskaun berkali-kali ditolak individu terbabit dengan alasan harga berkenaan adalah ‘harga standard’ sedangkan tiub ditukar hanyalah tiub biasa berharga RM4.

Mangsa yang tidak berpuas hati dengan tindakan individu itu membuat laporan di Balai Polis Pantai, kira-kira jam 11 pagi semalam.


p/s: dah la nama eddie gak.... sebaya ngan aku lak tu.... femes plak aku skrang ni...
Back to top Go down
kudaunismall
Laskar Kelas II


Posts : 937
Join date : 02/06/2009
Age : 28
Location : Bandar Baru Bangi

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 12:05 pm

darksics wrote:
kudaunismall wrote:
ape bunga2 ni? tak rempit langsung. hahahaha..

ayat ni ak xstuju...ko pn ijat skang asik angkut "bunga" je sana sini...kejap2 gi s.alam...nnt kang tanye "kopitiam ape yg bes2 kat s.alam tu?" wakakakaka

mende? alaaaarrrrrrr....
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 12:33 pm

kantoi sudeyyy...
bwk ct mkn angin eh....

_________________
Back to top Go down
Kaer
Pegawai Waran II


Posts : 1111
Join date : 24/05/2010
Location : Jay Bee - Bangi

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 1:05 pm

hanturaya111 wrote:
Tukar tiub motor RM65


KUALA LUMPUR: Penunggang motosikal diingatkan agar berhati-hati dengan individu yang menawarkan perkhidmatan tukar tiub di lebuh raya kerana ada di antara mereka mengenakan caj yang terlalu tinggi melebihi caj biasa.
Kejadian ini didedahkan seorang pelajar institut pengajian tinggi awam (IPTA) yang ‘bengang’ apabila terpaksa membayar RM65 untuk perkhidmatan menukar tiub motosikal sedangkan harga biasa perkhidmatan itu RM10.
Mangsa yang dikenali sebagai Eddy, 24, berkata tayar motosikalnya bocor ketika dalam perjalanan menghantar rakannya ke tempat kerja di Bukit Jalil, di sini, pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 8.50 pagi itu, mangsa yang menyedari tiub tayar belakang motosikal bocor, menolak kenderaan itu ke sebuah stesen minyak berhampiran.
Mangsa yang dalam keadaan bingung mencari kedai membaiki motosikal akhirnya menemui nombor telefon di batu dinding sekitar stesen minyak berkenaan yang menawarkan perkhidmatan menukar tiub sebelum menghubungi mereka.
Mangsa yang ketika itu bergegas untuk ke tempat praktikal di ibu kota tiada pilihan selain mendapatkan juga perkhidmatan berkenaan walaupun terpaksa menunggu hampir 90 minit.
Kira-kira jam 10.30 pagi, individu yang dihubungi tiba dan terus menukar tiub yang bocor itu tanpa memberitahu caj yang dikenakan.
Pada mulanya, mangsa mengagak bayaran menukar tiub berkenaan hanyalah RM20 memandangkan kejadian itu berlaku di lebuh raya tetapi terkejut apabila individu berkenaan meminta bayaran sebanyak RM65 tanpa alasan kukuh.
Mangsa yang cuba meminta diskaun berkali-kali ditolak individu terbabit dengan alasan harga berkenaan adalah ‘harga standard’ sedangkan tiub ditukar hanyalah tiub biasa berharga RM4.

Mangsa yang tidak berpuas hati dengan tindakan individu itu membuat laporan di Balai Polis Pantai, kira-kira jam 11 pagi semalam.


p/s: dah la nama eddie gak.... sebaya ngan aku lak tu.... femes plak aku skrang ni...

ke mmg hang yG kene..??
saje je ckp student ipta r...
wahahaha..
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 1:36 pm

rm65 tukar tiub jer mmg sadis....
dah la student papaya la mamat tuh..

_________________
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 2:02 pm

Kaer wrote:

ke mmg hang yG kene..??
saje je ckp student ipta r...
wahahaha..

saje nak cover line sikit.. hehehe
Back to top Go down
aus_ipoh
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2936
Join date : 19/05/2009
Age : 30
Location : ipoh dan kawasan yg sewaktu dengannya

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 3:58 pm

senyuman joe n mazakim mmg plg ssh nk tgk..

_________________
M125ZC





terus pecut sampai perut kecut
Back to top Go down
superjoemanito
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2843
Join date : 12/06/2009

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 4:49 pm

lahanat..
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 4:57 pm

hahahahaha... nasik lemak kul 6 yer...
Back to top Go down
superjoemanito
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2843
Join date : 12/06/2009

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 5:02 pm

ok2x..nasib x pecah monitor nie td..
Back to top Go down
softoperator
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 699
Join date : 12/01/2010
Age : 27
Location : kl

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 5:16 pm

aku de klas la...mlm la nasik lemak...

_________________
Back to top Go down
mazakim
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 2181
Join date : 26/04/2009
Age : 30
Location : cheras

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 5:22 pm

ensem seyy abam joe Very Happy

_________________
Back to top Go down
paan1171
Support Crew
Support Crew


Posts : 1523
Join date : 04/07/2010
Location : jb - p.j

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 5:24 pm

hanturaya111 wrote:
hahahahaha... nasik lemak kul 6 yer...
nsik lemak mner..?

_________________
Back to top Go down
Kaer
Pegawai Waran II


Posts : 1111
Join date : 24/05/2010
Location : Jay Bee - Bangi

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Tue Sep 21, 2010 5:47 pm

paan1171 wrote:
hanturaya111 wrote:
hahahahaha... nasik lemak kul 6 yer...
nsik lemak mner..?

cambez je ni..
xmo ajak kamik ka.. Twisted Evil
Back to top Go down
h@ziQ
Laskar Kelas I


Posts : 113
Join date : 14/04/2010
Location : KLANG

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Wed Sep 22, 2010 10:36 am

http://img440.imageshack.us/i/yanajoe.jpg/

pasangan bahagia,,,i like this picture What a Face
Back to top Go down
tupai comel
Pegawai Kadet Kanan


Posts : 1677
Join date : 22/12/2009
Age : 27
Location : Segamat ShahAlam

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Wed Sep 22, 2010 12:41 pm

sepanjang guthrie dari bukit subang ke shah alam ulang alik fullthrottle..
padahnye..masuk federal jem..kusangka jem panas..setelah tunggu 15 minit..moto masih hidup..bak kate video 3gp.."moto masih hidup...moto masih hidup.."
atas rpm 3 moto mati..oleh itu dari federal dgn rpm bwh 3 teruskan perjalanan ke shah alam..depan seksyen 2 enjin mati lg..kusangka jem panas..
biarkan selama sejam dua sambil makan2 di medan selera..
pastu start start tak hidup..start start tak hidup..
dijeling2 org..start lg..kuar bunyi kuat mcm mercun..""BOM"..
kusangka jiran tetangge yg bermain mercun..start lg letup lg..cis..bunyi kua dr ekzos aku rupanye..
tunda kaki smpai kerumah seksyen 7..
sok pgnye terus wat inspection..setelah mengkaji..rupa2nye pin bearing pecah..ah sudah..same case as ultra-z..inilah padah full throttle..
kesimpulannye..nk fullthrottle jgn lame2..sekian
Back to top Go down
geeks
Laksamana Armada
Laksamana Armada


Posts : 1556
Join date : 12/09/2009
Location : shah alam/puchong/saujana putra/kuala pilah

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Wed Sep 22, 2010 12:47 pm

tupai comel wrote:
sepanjang guthrie dari bukit subang ke shah alam ulang alik fullthrottle..
padahnye..masuk federal jem..kusangka jem panas..setelah tunggu 15 minit..moto masih hidup..bak kate video 3gp.."moto masih hidup...moto masih hidup.."
atas rpm 3 moto mati..oleh itu dari federal dgn rpm bwh 3 teruskan perjalanan ke shah alam..depan seksyen 2 enjin mati lg..kusangka jem panas..
biarkan selama sejam dua sambil makan2 di medan selera..
pastu start start tak hidup..start start tak hidup..
dijeling2 org..start lg..kuar bunyi kuat mcm mercun..""BOM"..
kusangka jiran tetangge yg bermain mercun..start lg letup lg..cis..bunyi kua dr ekzos aku rupanye..
tunda kaki smpai kerumah seksyen 7..
sok pgnye terus wat inspection..setelah mengkaji..rupa2nye pin bearing pecah..ah sudah..same case as ultra-z..inilah padah full throttle..
kesimpulannye..nk fullthrottle jgn lame2..sekian

bese lah, tengok avatar pun tau dah.. Razz

_________________


blind and could not see, deaf and could not hear, stupid and could not understand

Bayerische Motoren Werke
Back to top Go down
hanturaya111
Kadet


Posts : 1572
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : Bandar Kinrara - Puchong - Johor Bahru

PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Wed Sep 22, 2010 1:19 pm

tupai comel wrote:
sepanjang guthrie dari bukit subang ke shah alam ulang alik fullthrottle..
padahnye..masuk federal jem..kusangka jem panas..setelah tunggu 15 minit..moto masih hidup..bak kate video 3gp.."moto masih hidup...moto masih hidup.."
atas rpm 3 moto mati..oleh itu dari federal dgn rpm bwh 3 teruskan perjalanan ke shah alam..depan seksyen 2 enjin mati lg..kusangka jem panas..
biarkan selama sejam dua sambil makan2 di medan selera..
pastu start start tak hidup..start start tak hidup..
dijeling2 org..start lg..kuar bunyi kuat mcm mercun..""BOM"..
kusangka jiran tetangge yg bermain mercun..start lg letup lg..cis..bunyi kua dr ekzos aku rupanye..
tunda kaki smpai kerumah seksyen 7..
sok pgnye terus wat inspection..setelah mengkaji..rupa2nye pin bearing pecah..ah sudah..same case as ultra-z..inilah padah full throttle..
kesimpulannye..nk fullthrottle jgn lame2..sekian

hehehehe.... meter ko pun nampak cantik jer.... boleh pegi lagi tu.... rpm baru sampai 9....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kaunter Tambah Posting V5   Today at 6:01 am

Back to top Go down
 
Kaunter Tambah Posting V5
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 16Go to page : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next
 Similar topics
-
» Kaunter Tambah Posting V3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Malaysian 125Z Community :: Arkib :: Arkib - Perbincangan-
Jump to: